30 Eylül 2012 Pazar

Geyik Cümleler


Geyik Cümleler

Sevgili okurlar,
ister katılın ister katılmayın bence bu aşağıdaki cümleler tam da "geyik muhabbeti"dir(!)

  • Sen benim kim olduğumu biliyor musun ?
  • Ödül sizin hakkınızdı ama jüriyi biliyorsunuz...
  • Ne olacak bu memleketin hali.
  • Gereken önlemler alınmıştır,paniğe gerek yoktur.
  • Kaçacağım artık buralardan...
  • Hükümetimiz bu konuda gerekeni yapacaktır...
  • Erken gelmişiz bu dünyaya.Erken,erken...
  • Bu olayı şiddetle kınıyoruz.
  • E burası Türkiye canım kardeşim...
  • Yok artık bu ülkede yaşanmaz arkadaş.
  • Beni buralarda herkes tanır.
  • Lütfen tahriklere kapılmayalım.
  • Bütün bunlar dış mihrakların işi...
  • Ne yaptıysam yaranamadım be abi.
  • Herşeyin başı para dostum,para.
  • Namusumu temizledim,pişman değilim.
  • Büyüyünce ne olacaksın yavrum ?
  • İnan ilk sevdiğim kişi sensin Aylin.
  • İnan senden önce hayatıma kimse girmedi.
  • Öldürmeyen Allah öldürmüyor işte...
  • Böyle gelmiş böyle gider...
  • Biz bu günlere kolay mı geldik aslanım ?
  • Bütün bunları nasıl yazıyorsun ?
  • Ben buraların yabancısıyım da.
  • Bugün Allah için ne yaptın ?
  • Gün doğmadan neler doğar ?
  • Müjde bey,oğlumuz konuştu.
  • Kefenin cebi yok arkadaş.
  • Herşey eskiden bambaşkaydı be.
  • Bize AIDS işlemez oğlum.!
  • Bir kereden bişey olmaz .
  • Elime erkek eli değmedi valla.
  • Ben bildiğiniz kızlardan değilim.
  • Seni ne biçim meşhur ederim.
  • Benim için mühim olan iç güzelliğidir.
  • E adamın arkası sağlam abi.
  • Bize niye böyle oldu niye ?
  • Şu anda size uygun bir iş yok,ben telefonunuzu alayim...
  • Yetkililere sesleniyorum.
  • Kökü dışarıda bunun.
  • Yüzünüz bana hiç yabancı gelmiyor.
  • Erkek adamın erkek evladı olur.
  • Bedenime sahip olabilirsin ama ruhuma asla..!
  • Sayılı gün çabuk geçer.
  • Adamlar yapıyor ya.
  • Gelen gideni aratır zaten.
  • Eskiden bütün kızlar peşimde koşardı evlat.
  • Biz sadece arkadaşız canım.
  • Dost olarak kalalım en azından ?
  • Tepkisiz milletiz tepkisiz.
  • Bunlar ince iş.
  • Bekarlık sultanlıktır.
  • Sen de biraz idare et be.
  • Herşeyi gözünüzde büyütmeyin.
  • Dünya ahiret bacımsın.
  • Nereden geliyor bu değirmenin suyu ?
  • Bırak ya,sen mi memleketi kurtaracaksın ?
  • Şu ülkede kimse kendi işini yapmıyor ki.
  • Merhaba Televole.
  • Bizim alnımız aktır.
  • Bizim kimseye veremeyecek hesabımız yoktur.
  • Sevenlerinize bir mesajınız var mı ?
  • Bu millet seninle gurur duyuyor.
  • Bu medya var ya bu medya..!
  • Dost acı söyler...
  • Dün dündür,bugün bugündür.
  • Bir dikili ağacım bile yok bu hayatta.
  • Yenildik ama ezilmedik!
  • Faili meçhul cinayetlerin katilleri mutlaka bulunacaktır...
  • Bak buraya yazıyorum,ona göre.
  • En büyük "teneke" başka büyük yok.
  • Kitap okumayı çok seviyorum ama okumaya vaktim yok ki.
  • Verilmiş sadakanız varmış.
  • Ucuz atlattık.
  • Tüyü bitmemiş yetimin hakkını koruyacağız.
  • İnceldiği yerden kopsun.
  • Ankara'da sıcak saatler yaşanıyor.
  • Balıkesir'de Oxford vardı da biz mi okumadık ?
  • Bütün bunlar iftira.
  • Ne yapsak boş,boş.
  • Sokaktaki adam bu konuda ne diyor ?
  • Ne alaka ?
  • Olur şey değil vallahi.
  • Aramızda ciddi birşey yok.
  • Kendisi burada değil,cevap hakkı doğmasın.
  • Defansın arkasına sarkamıyoruz.

Ey cemaat-i müslim,merhumu nasıl bilirdiniz ?
-İyi bilirdik... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Attığınız İçin Teşekkürler :) Büyüknet.Blogspot.com

Bu Blogda Ara