30 Eylül 2012 Pazar

Paris Kumarhaneleri ( Aviation Club )


kumar 150x150 Paris Kumarhaneleri ( Aviation Club )
Kumar dünya üzerinde herkeszin ilgi duyduğu en kötü anlamda bir kere oynamak istediğin bir eğlencedir. Tabiki dozunu ayarlayabildikçe bir eğlencedir yoksa bir kabusa dönüşebilir.
Ben Paris te bulunduğum sürece , kumarın yasal olmadığını düşünüyordum fakat Paris ‘ te farklı bir kumar işleyişi var. Bazı club lar var ve sadece oralarda oynayabiliyorsunuz . Bu club lar öyle büyük yerler değil bir binanın içindeki daire gibi yerler ve içeride 4-5 masa var ve bunların dışında hiçbirşey yok slot makinaları vb. gibi şeyler bulmak mümkün değil.
Ben Şanzelizedeki kumarhanelere bakarken Aviation Club dieye bir yere rastladım ve buraya girmek istedim. Bu yer tam olarak ünlü Lido Showun 2-3 bina altında kalıyor tam Şanzelize caddesinin üzerinde. Herneyse , kapıda smokinli bir bodguard karşılıyor ve yukarı çıkmanız için gözünüzün içine bakıyor. Daha sonrasında yukarıda 2 tane kilitli kapı var sırayla bu kapılar içerideki bayanın otomata basmasıyla açılıyor ve direk olarak Club a üyemisiniz diye soruluyor. Üye değilseniz içeri girmeniz için üye olmanız isteniyor ve 2012 de bir kişi üyelik fiyatı 150 euro . Ben bunu duyunca içeri girmek istemedim . Fakat içerde oyunlarla iligili soru sorduğumda ;
Aviation Club daki oyunlar ;
  • Poker
  • Blackjack
  • Baccarat
  • Three Card Poker
  • Punto Banco

Bu oyunlarda zaten profesyonel oyuncular içindir . Size önerim avrupada kumar oynamak isterseniz Belçikada veya Hollandada oynayabilirsiniz oralardaki büyük kumarhaneler eğlence anlamında size daha çok şey katacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Attığınız İçin Teşekkürler :) Büyüknet.Blogspot.com

Bu Blogda Ara