15 Eylül 2012 Cumartesi

Adobe Photoshop 3D Logo Yapımı


Adobe Photoshop CS5 ile nasıl elimizdeki Logoları HD 3 Boyutlu hale getirebileceğinizi öğretecğim.
Bu işlemi takım loglarında, bayraklarda vs. 3 Boyutlu hale getirmek istediğiniz herşey üzerinde uygulayabilirsiniz.
Öncelikle Yeni çalışma açıp logomuzu 3D yapmak için hazır konuma getiriyoruz ben örnek olarak bir Türk Bayrağını alıyorum.
Elliptical Marquee Tool ile sadece Ay&Yıldız’ı alıp diğer kısımları silmek için select inverse ve delete komutunu kullanıyorum.
Resmin tam ortasından geçecek biçimde alt kısmı şekildeki gibi seçiyorum.

Daha sonra seçime sağ tıklayıp Transform Selection diyorum ve sağ üstteki      butonuna tıklıyorum.
Resmi aşağıdaki biçime getirdikten sonra

CTRL + X ve CTRL + V kısayollarını kullanarak seçili alanı yeni bir layer haline getiriyorum ve yeni layeri eski konumuna taşıyorum.

Daha sonra Layer1 ‘i seçiyorum ve Layer->Layer Style-> Gradient Overlay diyorum ve aşağıdaki gibi şekillendiriyorum.

İsterseniz başka Stiller de verebilirsiniz. Daha Sonra 2 Layeri’de seçip sağ tıklayıp Marge Layers Diyip Birleştiriyorum.
3 Boyut efektini vermek için.
Layer’ımızı Move Tool ile seçiyorum ve sağ üst ve sağ alt noktalardan büzerek 3D şeklini vermeye çalışıyorum.


Bu işlemden sonra ister backgroundunuzu silebilirsiniz isterseniz farklı bir background ekleyebilirsiniz. Çalışmayı burda tamamlıyorum.
İşte son hali.

1 yorum:

Yorum Attığınız İçin Teşekkürler :) Büyüknet.Blogspot.com

Bu Blogda Ara